Medya İlişkileri Yönetimi Eğitim Programı
Medya ilişkileri yönetimi, bir organizasyonun veya şirketin medya ile etkileşimini, iletişimini ve ilişkilerini yönetme sürecini ifade eder. Medya ilişkileri yönetimi, organizasyonun medya ile iletişimini planlamak, olumlu bir medya görüntüsü oluşturmak, medya ilişkilerini sürdürmek, kriz durumlarını ele almak ve haberlerin yayılmasını etkilemek gibi çeşitli hedefleri içerir.
Sertifika
Eğitimi tamamladıktan sonra paneliniz üzerinden sertifikalarım sekmesine tıklayarak belgenizi görüntüleyebilirsiniz.
Kazanımlar
Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanızı/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz.
Eğitim Süreci
• Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
• Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
• Eğitim sonunda çoktan seçmeli test sınavınız olacaktır.
• Sınav soru sayısı eğitimin niteliğine göre değişmektedir.
• Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
• Geçme notu 60 ve üzeridir.
• Abonelik süresi boyunca istediğiniz zaman eğitimleri izleyebilirsiniz.
Eğitime Kimler Katılabilir?
Abone kurumda, kurumsal mail uzantısına sahip olan tüm akademik, idari personel ve öğrenciler eğitimlere katılabilir.
Nasıl Katılırım?
Kurumsal Abone Girişi veya Eğitime Katıl butonu ile öğrenci/personel e-posta adresiniz ile kayıt olabilirsiniz.
Kayıt olduktan sonra açılan ekranda Katılabileceğim Eğitimlere tıklayarak dilediğiniz eğitimi seçtikten sonra eğitime başlayabilirsiniz.
Kayıt olma aşamasında “Üniversiteniz Abone Değildir, Talep Etmek İçin Lütfen Tıklayınız” bildirimi alındığı durumda uyarıya tıklayarak hesabınızın erişime açılması için üniversitenizin kütüphane daire başkanlığına mail gönderebilirsiniz.
İlgili diğer soru veya sorgularınıza Sık Sorulan Sorular sayfasından ulaşabilirsiniz.