HIZLI İŞLEM

Dijital Müşteri İlişkileri Eğitim Programı

Yıldız Puanı
4.45
(53)
EĞİTİME BAŞLA
Dijital pazarlamada müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler ve mevcut bilgilerini geliştirmek isteyen uzmanlar katılabilir.

Dijital Müşteri İlişkileri
Eğitim Programı


Eğitim Programı Süresi: 20-30 Uzaktan Eğitim Saati Sürecektir.

 

Bu program sayesinde katılımcılar; Dijital müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) kavramının anlamı, önemi, Müşteri İlişkileri Yönetimi ile neyin amaçlandığı, Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi kavramının anlam ve önemi, farklı dijital pazarlama kanallarında Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin kullanım ve süreçleri, müşteri beklenti yönetiminde Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin etkisi, Müşteri değer yönetimi kavramı ve Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin teknik altyapısı hakkında bilgi sahibi olacaklardır.

 

KİMLER KATILMALI

Dijital pazarlamada müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler ve mevcut bilgilerini geliştirmek isteyen uzmanlar katılabilir.

NELER ÖĞRENECEKSİNİZ - KONU BAŞLIKLARI
 

Dijital Müşteri İlişkilerine Giriş (CRM)

  • Müşteri İlişkileri Kavramı
  • Müşteri İlişkilerinin Yönetilmesi
  • Dijital Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)
  • CRM Neyi Amaçlamalıdır?
  • Sosyal CRM Kavramı
  • Sosyal CRM Önemi
  • İşletmelerde Dijital CRM'in Önemi

Müşteri Değer Yönetimi

  • Müşteri Yaşam Boyu Değeri
  • Müşterinin Tavsiye Değeri
  • Müşterinin Bilgi Değeri
  • Doğru Etkileşim Miktarı Kavramı
  • Doğru Etkileşim Miktarının Yönetimi

CRM İşletim Modeli

  • Müşteri Odaklı Süreçler
  • Veri Yönetimi 
  • Teknolojinin Yönetimi

 

Sertifika

Eğitimi tamamladıktan sonra paneliniz üzerinden sertifikalarım sekmesine tıklayarak belgenizi görüntüleyebilirsiniz.

Kazanımlar

Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanızı/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz.

Eğitim Süreci

Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
Eğitim sonunda çoktan seçmeli test sınavınız olacaktır.
Sınav soru sayısı eğitimin niteliğine göre değişmektedir.
Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
Geçme notu 60 ve üzeridir.
Abonelik süresi boyunca istediğiniz zaman eğitimleri izleyebilirsiniz.

Eğitime Kimler Katılabilir?

Abone kurumda, kurumsal mail uzantısına sahip olan tüm akademik, idari personel ve öğrenciler eğitimlere katılabilir.

Nasıl Katılırım?

Kurumsal Abone Girişi veya Eğitime Katıl butonu ile öğrenci/personel e-posta adresiniz ile kayıt olabilirsiniz.
Kayıt olduktan sonra açılan ekranda Katılabileceğim Eğitimlere tıklayarak dilediğiniz eğitimi seçtikten sonra eğitime başlayabilirsiniz.

Kayıt olma aşamasında “Üniversiteniz Abone Değildir, Talep Etmek İçin Lütfen Tıklayınız” bildirimi alındığı durumda uyarıya tıklayarak hesabınızın erişime açılması için üniversitenizin kütüphane daire başkanlığına mail gönderebilirsiniz.

İlgili diğer soru veya sorgularınıza Sık Sorulan Sorular sayfasından ulaşabilirsiniz.

 

Temel Deniz İş Hukuku Eğitim Programı
Eğitim Önerimiz

Temel Deniz İş Hukuku Eğitim Programı

4.45
(42)
e-Devlet`te Sorgulanabilir Kamu ve Özel Sektörde Geçerli
İşletmelerde Temel Yangından Korunma Eğitim Programı
Eğitim Önerimiz

İşletmelerde Temel Yangından Korunma Eğitim Programı

4.5
(70)
e-Devlet`te Sorgulanabilir Kamu ve Özel Sektörde Geçerli
İşletmelerde Ödül ve Ücret Yönetimi Eğitim Programı
Eğitim Önerimiz

İşletmelerde Ödül ve Ücret Yönetimi Eğitim Programı

4.63
(36)
e-Devlet`te Sorgulanabilir Kamu ve Özel Sektörde Geçerli
İşletmelerde Afet, Risk ve Kriz Yönetimi Eğitim Programı
Eğitim Önerimiz

İşletmelerde Afet, Risk ve Kriz Yönetimi Eğitim Programı

4.49
(57)
e-Devlet`te Sorgulanabilir Kamu ve Özel Sektörde Geçerli
Yorumlar (0)

Henüz yorum yapan veya soru soran kimse yok.